رفع گرفتگی لوله سینک ظرفشویی به صورت کاربردی

لوله بازکنی سعدآباد تخصصی

باز کردن سینک ظرفشویی در چند حرکت

هر روز میزان متعددی از طعام و چربی بعد از هر توشه شستن ظروف وارد لوله فاضلاب سینک ظرفشویی میگردد و این دستور خویش منجر گرفتگی لوله فاضلاب ظرفشویی میگردد . در این صورت یا این که آب از لوله فاضلاب بیرون نمیشود یا این که با سرعت مقداری بیرون میگردد . در‌این حالت چه می بایست کرد؟ چه‌گونه می بایست گرفتگی سینک ظرفشویی را گشوده کرد؟ برای حل این نقص‌ با ما ملازم باشید .

رفع گرفتگی چاه توالت تشخیص ترکیدگی لوله و نشت یابی گرگان شرق تهران

فرایند حل مشکل

زمانی که نشانه‌های گرفتگی لوله فاضلاب سینک ظرفشویی را مشاهده کردید پیشین از اینکه نقص‌ گرفتگی لوله فاضلاب دورازشوخی شود کمی آب جوش درون لوله فاضلاب سینک ظرفشویی بریزید . این کار منجر شسته شدن بافت چربیها و ذرات فرو رفته درون لوله فاضلاب میگردد و آن ها ملازم با آب از لوله فاضلاب بیرون میشوند .

شایسته ترین خط مش برای خودداری از گرفتگی لوله فاضلاب سینک ظرفشویی و یا این که به تعویق پرتاب کردن گرفتگی لوله فاضلاب ظرفشویی این است که به ذرات طعام و چربیها اذن ورود به لوله فاضلاب ظرفشویی را ندهید . برای خودداری از ورود ذرات طعام درون لوله فاضلاب ظرفشویی می‌توان از چاه بند و صافی به کارگیری کرد .

همینطور بدون هیچ تردیدی روغن مستعمل را داخل لوله فاضلاب سینک ظرفشویی نریزید . در‌حالتی که میخواهید ظرف دربردارنده روغن را بشویید , آغاز روغن ظرف را با دستمال منزه نمایید و آنگاه آن را بشویید . با این کار مطمئن باشید که لوله فاضلاب سینک ظرفشویی شما خیلی دیرتر در گیر گرفتگی میگردد . در‌حالتی که قصد به کارگیری از لوله بازکن‌های شیمیایی را دارید مطلقا از ماسک به کارگیری نمایید رفع نم در میدان آزادی تهران فوری

لوله بازکن های شیمیایی

لوله بازکن شیمیایی محلول مضاعف موثری است که با ریختن آن در لوله فاضلاب ظرفشویی گرفتگی آن سرعت بالا و سهل از در بین میرود و مجرای لوله گشوده میگردد . در‌حالتی که مدام محلول را درون لوله می‌ریزید و آن را به هم اکنون خویش رها میکنید اعتنا نمایید که‌این کار غلط است . باقی ماندن محلول شیمیایی داخل لوله‌ها منجر خوردگی و پوسیدگی آن ها میگردد . براین اساس بعد از ریختن محلول شیمیایی لوله بازکن در لوله فاضلاب و بعداز یکسری دقیقه درنگ آب را درون لوله فاضلاب سینک بریزید تا آب وارد لوله فاضلاب شود و محلول شیمیایی لوله بازکن را بشوید . بعد از ریختن محلول لوله بازکن شیمیایی به درون لوله فاضلاب هیچوقت برای دیدن درون لوله راز خویش به آن نزدیک آن نکنید . چون با این کار گازهای سمی که از محلول شیمیایی متصاعد میگردد با شکل شما بازخورد می‌‌کند . بعضا از محلولهای لوله بازکن و چاه بازکن برای از در بین بردن گرفتگیهای ناشی از چربی و ذرات طعام مطلوب میباشند و بعضا دیگر برای گرفتگیهای ناشی از تجمع موی در لوله فاضلاب قضیه به کارگیری قرار میگیرند . پس محلول چاه بازکن قابل قبولی را برای انگیزه خویش خریداری نمایید .

لوله کشی ساختمان

لوله بازکن های دستی

برای تولید چسبندگی عمده و خوبتر فعالیت کردن چاه بازکن یا این که لوله بازکن دستی , به دور حاشیه پلاستیکی را که قرار است به سینک بچسبد , پارافین بمالید . نصیب پلاستیکی لوله بازکن را طوری که آب نتواند به ذیل این کلاهک نفوذ نماید روی چاهک قرار دهید و کمی آب در سینک ظرفشویی بریزید . نوع چاه بازکن را سفت در راستای ذیل فشار دهید . این جنبش را چندبار انجام دهید . در‌حالتی که اضطراری بود این کار را گشوده نیز تکرار نمایید . چاه بازکن را بردارید تا آب داخل سینک با فشار وارد لوله فاضلاب شود و ذرات و مواد مازاد درون لوله را با خویش به درون چاه پیروزشود . آب داغ را گشوده نمایید تا وارد لوله شود و جداره لوله را به طور کامل تطهیر نماید . در بعضا موردها لوله بازکن دستی خوبتر از هر مدل لوله بازکن شیمیایی فعالیت می نماید .

لوله بازکنی مسیل جاجرود شبانه روزی

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *