شیوه نصب فلاش تانک در سرویس بهداشتی

یکی از ملزومات سرویس بهداشتی در هر مکانی استفاده از فلاش تانک می باشد و معمولا افراد بعد از خرید فلاش تانک به فکر نصب فلاش تانک می باشند که چگونه می توان آن را نصب کرد و از آن استفاده نمود.

ما در این مقاله می خواهیم روش نصب فلاش تانک را به صورت کلی برای شما شرح دهیم تا بتوانید خودتان در منزل این کار را انجام دهید.

البته با مراجعه به سایت لوله بازکنی برچسب از مقالات رایگان لوله بازکنی در این سایت و هم چنین از خدمات لوله بازکنی شبانه روزی در تمام نقاط تهران مثل خدمات لوله بازکنی در شهران، شهر زیبا، صادقیه، زعفرانیه و… استفاده کنید.

فهرست آنچه در ادامه می خوانید:

نصب فلاش تانک توکار و روکار

معمولا فلاش تانکها به دو مدل توکار و روکار تقسیم می شوند، که نصب هر کدام روش های مختلفی دارد ولی اولین قدم برای نصب فلاش تانک ، در هردو مدل این است که باید لوازم داخل تانکر هر کدام را مونتاژ کرد که به سادگی و با استفاده از دفترچه راهنمای فلاش تانک قابل انجام می باشد.

در مرحله بعدی نصب فلاش تانک بایدلوله های فلاش تانک را از سنگ توالت تا خود فلاش تانک برسانید و می توانید لوله آخر را مقدار برش دهید تا اندازه دقیق به دست آید.

نصب فلاش تانک در منزل

نکته! اگر بعد از نصب فلاش تانک مشکل گرفتگی لوله فاضلاب یا چاه توالت پیدا کردید می توانید با خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی در سایت برچسب مراجعه کنید واز خدمات لوله بازکنی شبانه روزی، فوری و تضمینی برچسب در سراسر تهران استفاده کنید.

در قدم بعدی نصب فلاش تانک؛ که شما بعد از اندازه گرفتن لوله ها باید انجام دهید این است که محل سوراخ های پیچ های نگه دارنده فلاش تانک را بر روی دیوار علامت می زنید و بعد دیوار را با استفاده از مته الماسه و دریل سوراخ کرده و فلاش تانک را در سر جایش وصل می کنید

در صورتی که لوله های فلاش تانک دچار گرفتگی بود و آب از داخل آنها به داخل کاسه توالت وارد نمی شد می توانید به سایت خدمات لوله بازکنی برچسب رفته و از خدمات لوله بازکنی در غرب تهران و یا دیگر مناطق نزدیک منزل خود استفاده کنید.

همیشه یادتان باشد که آب بندی لوله ها را به خوبی انجام دهید و لوله های خروجی آب فلاش تانک را عمود بر یکدیگر قرار داده و از پیچ و خم دادن لوله های فلاش تانک خود داری کنید تا پس از پایان نصب فلاش تانک، نتیجه بهتری حاصل شود.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *