علت های گرفتگی لوله فاضلاب

گرفتگی لوله فاضلاب به عوامل مختلفی بستگی دارد می تواند برای لوله سینک یا چاه فاضلاب یا لوله آشپز خانه باشد بسته به مدل گرفتگی می تواند برای ما دردسر ایجاد کند برای همین ما در این مقاله به شما علت های گرفتگی لوله فاضلاب را آموزش می دهیم. دلایل مختلفی می تواند موجب بالا آمدن آب چاه فاضلاب یا حمام باشد در بیشتر اوقات گرفتگی لوله ها بخاطر مواد زائدی می باشد که به درون لوله ها می روند.

تعمیر ساختمان و دلایل گرفتگی لوله فاضلاب

ممکن است در نزدیکی لوله های فاضلاب بنایی یا بازسازی صورت گیرد و ممکن است مقداری مصالح وارد لوله ها شود و بعد از مدتی باعث گرفتگی لوله فاضلاب شود. اگر بعد از بنایی گرفتگی چاه برای شما اتفاق افتاد به سایت برچسب مراجعه کنید و مقاله گرفتگی لوله فاضلاب با سیمان را مطالعه نمایید و چنانچه رفع آن به دست خودتان غیر ممکن بود می توانید از خدمات لوله بازکنی در سایت برچسب استفاده کنید مثلا با جستجوی عبارت لوله بازکن در مجیدیه می توانید به اطلاعات تماس این افراد دسترسی پیدا کرده و با آنها جهت حضور در محل هماهنگ نمایید.

گرفتگی لوله فاضلاب با دستمال توالت

بسیاری از افراد بعد از استفاده از سرویس بهداشتی از دستمال استفاده می کنند و بعد آن را به درون چاه می اندازند این کار در بلند مدت باعث گرفتگی چاه می شود و مانعی در برابر خروج فاضلاب می باشد. بنابراین انداختن دستمال در چاه توالت یکی از دلایل گرفتگی لوله فاضلاب می باشد که شما می توانید از فنر زدن استفاده کنید یا با چوب لوله را باز کنید و با این روش به رفع گرفتگی کمک نمایید.

گرفتگی لوله فاضلاب با اشیاء

گاهی اوقات ممکن است اشیایی مانند کیف پول یا موبایل به طور ناگهانی از جیبمان به درون چاه بیفتد و بعد از مدتی موجب گرفتگی لوله فاضلاب شود برای این کار باید با نزدیکترین لوله بازکن در نزدیکی خود تماس بگیرید بهتر است هیچ گاه لوازمی مانند کیف پول و گوشی را به همراه خودتان به درون توالت نبرید زیرا گاهی اوقات باز کردن لوله چاه با تخریب امکان پذیر است اگر دچار گرفتگی لوله شدید می توانید از خدمات سایت برچسب به صورت شبانه روزی در هفت روز هفته و در سراسر تهران استفاده کنید. برای بهره مندی از خدمات لوله بازکن در نلسون ماندلا بر روی لینک آن کلیک کنید و به مشخصات وی که برای هماهنگی و ثبت سفارش خود نیازمند می باشید دسترسی نمایید.

دیگر دلیل گرفتگی لوله فاضلاب؛ نفوذ ریشه درختان در چاه

گاهی اوقات چاه فاضلاب درون حیاط بوده و با نفوذ ریشه درختان باعث انسداد آن می شود. در این مورد از گرفتگی ها باید حتما از لوله بازکن های ماهر استفاده کنید زیرا آنها با فنر مخصوص و سر فنر این مدل گرفتگی لوله فاضلاب را برطرف می کنند. شما می توانید این افراد ماهر را در سایت برچسب جستجو نمایید.

گرفتگی چاه فاضلاب با تجمع و سفت شدن فضولات

استفاده نکردن زیاد و همیشگی از فلاش تانک یا نریختن آب در چاه فاضلاب سبب می‌شود به مرور زمان فضولات ته نشین شده و بعد از مدت زیادی آنها سفت شوند و خود همین کار باعث گرفتگی لوله فاضلاب می‌شود. راه پیشگیری از این مشکل استفاده از فلاش تانک می باشد در صورت بروز گرفتگی راهکار رفع آن ریختن محلول لوله بازکن در درون چاه می باشد و سپس مقدار زیادی آب برای این کار می توانید از فروشگاه های ابزار فروشی اسید لوله بازکنی را بخرید ولی برای فروشنده توضیح دهید که اسید را برای چه کاری می خواهید.

لوله کشی معیوب و ناقص ساختمان دلیلی بر گرفتگی لوله فاضلاب

عدم رعایت نکات استاندارد در این مورد باعث گرفتگی لوله فاضلاب خواهد شد. در بعضی اوقات پیش آمده که لوله فاضلاب ناقص نصب شده و در جایی در زیر خاک نشتی پیدا کرده و همین امر موجب شده که ریشه درختان به سمت لوله فاضلاب کشیده شود و در نهایت ریشه درختان باعث بسته شدن لوله فاضلاب شوند، در این مواقع شما باید از فنر چاه بازکن استفاده کنید که می توانید به سایت برچسب مراجعه کرده و از خدمات تکنسین‌های سایت برچسب به صورت شبانه روزی و هفت روز هفته استفاده کنید.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *