آموزش و راهنمای کلیدی سریع ترین روشهای باز کردن چاه توالت در مواقع ضروری

گرفتگی چاه توالت به دلایل مختلفی رخداد می افتد که سود ی آن بالا زدن آب توالت خواهد بود . روش های مختلفی برای رفع گرفتگی چاه توالت موجود است که هرمورد بسته به شدت گرفتگی چاه سرویس بهداشتی در مواقع مختلف بکارگرفته میشوند . خدمات نصب و تعمیر توالت فرنگی آریاشهر غرب تهران فوری

سریع ترین روشهای باز کردن چاه توالت

گرفتگی توالت منجر تولید مشکلات متعددی خواهد شد از این رو ما به شما بکارگیری سریعترین روش بازکردن چاه توالت را توصیه میکنیم .
چاه هایی که سالیان متعددی است تخلیه نشده اند و منجر پیدایش مشکلاتی نظیر بوی بد در ساختمان , نشتی در اطراف چاه , افزایش حشرات موزی و گرفتگی در پایان بالا زدن آب توالت میگردند راهی جز تخلیه چاه فوری باقی نمی گذارند . لوله بازکنی جنوب تهران , لوله بازکنی شمال تهران
البته در حالتی که گرفتگی چاه توالت به دلایل دیگری غیر از لبریز شدن چاه سرویس بهداشتی باشد ما به شما سریعترین روش بازکردن چاه توالت را سفارش میکنیم .

 رفع گرفتگی چاه توالت

چگونه گرفتگی چاه توالت را سریعا برطرف کنیم؟

در حالتی که چاه توالت خانه شما گرفته است می‌تواند با ساخت فنر لوله بازکن دستی این گرفتگی را برطرف فرمائید . بازکردن چاه توالت به کمک فنر لوله بازکنی اعم از موثرین ترین روش بازکردن چاه توالت می‌باشد که شرکت ها لوله بازکنی برای رفع گرفتگی چاه از آن به کارگیری می نمایند . فنر های لوله بازکنی برقی با لایروبی لوله های فاضلاب کلیه سختی ها را از رمز روش برداشته و سبب گشوده شدن شیوه آب چاه دستشویی می‌شوند و سیستم لوله کشی فاضلاب را از مواد زائد پاک سازی میکنند .

شما میتوانید با ساخت فنر لوله بازکنی به یاری یک میله ی آهنی منعطف مانع ها را در سیستم تخلیه فاضلاب دستشویی از رمز رویکرد بردارید .
یک آویز لباس آهنی برای این کار مطلوب هست . آویز را بازکنید و انتهای آن را با پارچه بپوشانید و با نوار چسب بخوبی سفت نمائید .
استفاده از شی ءها نوک تیز برای این دستور پیشنهاد نمیشوند چون شاید به لوله های فاضلاب زخم برسانند . بعد از وارد کردن فنر آن را درجهت های متعدد جنبش دهید و به دیوارهای لوله بکشید . بعد از لایروبی لوله فاضلاب , آب را به شدت درون لوله بازکنید تا فعالیت بازکردن چاه توالت را کامل شدن فرمایید . لوله بازکنی کالاد شرق شبانه روزی

برای رفع گرفتگی خوب تر میتوانید از یک تلمبه هم استفاده فرمایید . تلمبه دستی را به خوبی گرم نمائید و آن را صحیح در دهانه ی دستشویی قرار دهید بطوری که هیچ راهی برای ورود و خروج هوا باقی نماند . بعد از آن آغاز به تلمبه زدن نمائید . فورا بعداز اتمام تلمبه زدن میزان متعددی آب به داخل سرویس بهداشتی بریزید تا گرفتگی از بین برود .

در صورتی چاه توالت شما مکررا مبتلا گرفتگی می شود و چه بسا با تخلیه چاه هم بعد از مقطع کوتاهی مجدد با گرفتگی چاه سرویس بهداشتی روبه رو می‌شوید خوب تر است چاه فاضلاب ساختمان را لایروبی فرمایید .

روش باز کردن لوله فاضلاب ظرفشویی

گرفتگی لوله فاضلاب ظرفشویی یکی‌از مشکلات مشترک تمامی ماست و دیر یا این که زود هریک از ما در منزل یا این که دفتر خویش با مشکل گرفتگی لوله فاضلاب ظرفشویی روبرو می شویم و ما سعی داریم با این مقاله شایسته ترین استراتژی ممکن را برای حل این ایراد به شما فراگیری دهیم .

راحت ترین و بی آلایش ترین رویکرد ممکن برای باز کردن گرفتگی سینک ظرفشویی مفتوح کردن سیفون ( شتر گلو ) ذیل سینک و تخلیه و پاک کردن آن است . ما به کار گیری از مواد لوله بازکن اسیدی را برای باز کردن لوله فاضلاب ظرفشویی سفارش نمیکنیم چون مواد شیمیایی آن‌ها به سینک ظرفشویی شما آسیب میرساند و رنگ آن را تیره می نماید . البته در غایت انتخواب با شماست .

البته برای مفتوح کردن گرفتگی چاهک کف آشپزخانه یکسری روش موجود است که شایسته ترین آن به کارگیری از لوله بازکن خانگی است . این وسیله کوچک پلاستیکی و دوست داشتنی قادر است با مکش و فشار هوا محتویات داخل لوله فاضلاب را در جهت بیرون و به درون چاه سوق‌دهی نماید .

محلول های شیمیایی لوله بازکن نیز در بازار موجود هست که معمولا دربردارنده ترکیبات اسیدی می باشند و با حل کردن لجن و اجسام گیر کرده در لوله فاضلاب ظرفشویی گرفتگی را رفع می نمایند . البته معمولا استفاده از آنان پیشنهاد نمیشود چون احتمالا باقی ماندن پاره ای از این مواد در لوله سبب خورده شدن و از میان رفتن چسب در بین اتصالات لوله ها و … شود و با نشت آب در دراز بازه سبب ضرر شود . پس در‌صورتی‌که از این مواد استعمال میکنید حتما طبق راهبرد پایین یا این که درج شده بر روی بسته بندی فرآورده پیش بروید .

 رفع گرفتگی چاه توالت رفع بوی بد چاه مطهری تهران

راهبرد استفاده از محلول لوله بازکن

رفع گرفتگی ظرفشویی
محلول لوله بازکن

محلول مایع را درون مجرای فاضلاب ریخته , براساس راهبرد نوشته شده روی بسته بندی , بعد از گذشت برهه زمانی زمان قید شده , آب را باز نمائید . باقی ماندن محلول شیمیایی منجر خوردگی لوله های فلزی یا این که چه بسا پلاستیکی و سبب پوسیدگی می شود .

در صورتی مواد لوله بازکن به صورت جامد است , آن را در مدخل دریچه فاضلاب بریزید و آب را به طور قطره ای روی آن باز فرمایید تا در اثر تماس با آب حل و وارد مجرای فاضلاب شود .

بعد از ریختن محلول لوله بازکن مراقب باشید بخار متصاعد شده از این مواد به مجرای تنفسی و مخاط دیده شما نفوذ نکند زیرا دوچندان زخم زننده است . هنگام مصرف این مواد با استفاده از ماسک کلفت و چندین لایه , دهن و بینی تان را بپوشانید و در صورت پاشیدن این مواد به درون چشمتان بسرعت و به دوران ۱۰ تا ۱۵ دقیقه از درون به بیرون , چشمتان را با آب بشویید و فورا به پزشک معالج مراجعه‌کنید .
محلول های لوله باز کن تعدادی جور دارااست ; یک مدل برای رفع گرفتگی ناشی از چربی ها و ذرات غذاست و گونه دیگر برای رفع تجمع گیسو بخصوص در مجرای فاضلاب حمام به کار می‌رود . در سود به گونه محلول لوله بازکن اعتنا نمائید .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *