معرفی انواع سنگ توالت ایرانی

سنگ توالت ایرانی در واقع اسم معروف و مشهوری از سنگ توالت تخت می باشد که در در کشورهایی نظیر ایران و همسایگان روش بیشتری دارد تا حدی که بسیاری از افراد با این که از دردهای کمر پا و زانو رنج می برند و باز هم حاضر به استفاده از توالت های فرنگی نیستند بنابراین ما در اینجا در مورد یک خرید مناسب از توالت ایرانی به شما توضیحاتی می دهیم.

بررسی جنس و کیفیت لعاب سنگ توالت ایرانی

همیشه در خریدها اولین نکته‌ای که باید دقت شود، جنس آن وسیله و اینکه از چه مواد اولیه ای ساخته شده می باشد. سنگ توالت ایرانی بیشتر از جنس سرامیک بهداشتی تولید می شود که درجه کیفیت های متفاوتی دارند و ابعاد سنگ توالت تأثیر چندانی بر روی تعیین قیمت خرید آن ندارد و گاه حتی سنگ کوچکتر می تواند کیفیت بیشتری نسبت به سنگ بزرگتر داشته باشد و بیشتر بسته به جنس انواع سنگ توالت ایرانی هزینه آن را تعیین می نمایند.

تفاوت عمده سنگ توالت تخت درجه یک با کارهای کم کیفیت بیشتر در نوع لعابیست که استفاده می شود و میزان پخت سنگ و صافی آن می باشد؛ زیرا هرچه لعاب شفاف تر و مقاوم تر باشد به این معناست که در سطح آب کمتری را جذب می‌کند و کیفیت بالایی را برخوردار است.

لعاب با کیفیت و خوب در یک سنگ توالت ایرانی علاوه بر این که جذب آب را کمتر دارند، ماندگارتر است و تمیز کردن توالت را آسان تر می کند. بنابراین پیشنهاد می کنیم که در انتخاب خود به این مورد حتما توجه کنید.
از دیگر مولفه هایی که باید هنگام خرید به آن توجه کرد مرغوبیت و مقاوم بودن و سختی لعاب سنگ توالت ایرانی است؛ زیرا در صورتیکه دچار گرفتگی لوله فاضلاب در سرویس بهداشتی شدید و از فنر زدن برای رفع گرفتگی استفاده کردید، اگر سنگ توالت شما از کیفیت پایینی برخوردار باشد، آثار فنر زدن باقی می ماند و اصلاً از بین نمی رود. بنابراین توصیه می شود که با یک انتخاب خوب دقت کافی به خرج دهید و مقداری هزینه کنید تا یک سنگ توالت خوب نصیبتان شود که ماندگاری و زیبایی بالایی دارد.

البته باید گفت که در زمینه لوله بازکنی و به خصوص فنر زدن باید از خدمات لوله بازکنی فنی و متخصص در این زمینه استفاده کنید تا دچار آسیب یا هزینه های اضافی نشوید. لوله بازکن ها و چاه بازکن های متخصص در تمام مناطق تهران، از جمله لوله بازکنی تهرانسر برچسب استفاده نمایید که خدماتشان را به صورت تضمینی و در سریعترین زمان ممکن به شما ارائه می دهند.

استانداردهای لازم در طراحی سنگ های توالت ایرانی

امروزه با طراحی مناسبی که برای سنگ توالت ایرانی به کار برده‌اند، استفاده از آن را برای افرادی که از دردهای عضلانی، کمر درد و پا درد رنج می برند آسان‌تر کرده اند و به آن توالت طبی می گویند؛ زیرا بسیاری از این افراد با وجود توصیه های فراوان از توالت فرنگی استفاده نمی‌کند.

بنابراین اگر شما هم از این دسته افراد هستید، توصیه می کنیم که حتما از مدل های طبی سنگ توالت ایرانی تخت استفاده کنید تا درد کمتری را تحمل کنید و با مراجعه به سایت برچسب علاوه بر مطالعه مقالات متعدد به ویژه بررسی سنگ توالت طبی، می توانید از خدمات آنلاین و ۲۴ ساعته لوله بازکن های مجرب آن در تمام مناطق شرق، غرب، شمال و جنوب تهران برای رفع گرفتگی انواع توالت ایرانی و فرنگی استفاده نمایید، بدون اینکه به سنگ توالت و یا سیستم لوله کشی فاضلاب منزل خود آسیبی رسانده باشید. تا دیر نشده برای تماس با لوله بازکنی در جنوب تهران از طریق همین صفحه و کلیک بر روی لینک موردنظر همین حالا اقدام کنید.

نحوه عملکرد سیستم پاشش آب در سنگ توالت ایرانی

بر اساس سیستم پاشش آب در طراحی جدید سنگ های توالت آنها را به دو دسته تقسیم می کنیم.

سنگ توالت ایرانی تخت یاریم بسته: در این توالت ها سیستم پاشش آب توسط سوراخ هایی که به فاصله های منظم دور تا دور جنگ چه بسته است انجام می شود و مزیت بسیار مهمی که این سنگ ها دارند این است که دیگر حشرات موذی و سوسک نمی توانند در آن قرار بگیرند و تمام سطح داخل توالت را پوشش می دهد و برای تمیز کردن بسیار مناسب است.

سنگ توالت ایرانی باریم باز: در این سنگ ها دور تا دور سنگ توالت قابل رویت است و باز می باشد این گونه عمل می‌کند که توسط عملکرد فلاش تانک مقداری آب با فشار در در حاشیه سنگ ریخته می شود برف وارد لوله سنگ توالت ایرانی می شود و قسمت های دیگر از آن را پوشش نمی دهد.

موارد حائز اهمیت در نصب سنگ توالت ایرانی

  • نباید سنگ توالت ایرانی را نزدیک یا دور از دیوار قرار دهید زیرا در صورت نزدیک بودن نشستن مقدور نمیباشد و اگر هم فاصله زیاد باشد دسترسی به شلنگ و شیر آب مقدور نخواهد بود بنابراین فاصله معقول ۳۰ تا ۴۵ سانتیمتر از دیوار فاصله استاندارد ای است که حتماً باید رعایت کنید.
  • دقت کنید که سنگ توالت ایرانی مقداری به سمت چاه دارای شیب باشد تا فضولات به راحتی و با کمترین آب وارد چاه شود و همچنین سنگ را همسطح با کاشی های کف نصب کنید.
  • درزهای دور چاه و سنگ توالت را به خوبی عایق بندی کنید تا دچار نشت نشوید.

و مهم تر از همه در آخر این نکته را به خاطر داشته باشید:

ادر هنگام آماده سازی کف سنگ توالت ایرانی حتما لوله فاضلاب آن را با کیسه یا درب پوش بپوشانید تا از افتادن وسایل و یا ریختن مصالح ساختمانی به داخل لوله جلوگیری کنید. اگر در هر مرحله ای متوجه شدید که لوله توالت گرفته است، می‌توانید به صفحات لوله بازکنی برچسب مثل لوله بازکنی در جنوب تهران، شمال، شرق و دیگر مناطق مراجعه کنید.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *