استفاده از رژ گونه بر طبق فرم صورت

آرایش چهره

فهرست آنچه در ادامه می خوانید:

رژگونه زدن به روش فرم صورت

برای داشتن یک آرایش شیک و زیبا اولین کاری که باید انجام دهید این است که فرم صورت تان را تشخیص دهید. سپس با توجه به فرم صورت تکنیک های آرایشی مختلفی وجود دارد. رژگونه نیازی به دانستن قواعد عجیب غریب کانتورینگ ندارد. برنامه آموزش کانتورینگ را متوقف کنید. از نظر کتی دنو، آرایشگر، سریع‌ترین و ساده‌ترین راه برای داشتن گونه‌های برجسته، تنظیم کردن رژگونه است.
استفاده از رژ گونه با توجه به فرم صورت
فرم صورت به طور کل به ۵ شکل متفاوت تقسیم بندی می شود و برای هر نوع صورت سبک آرایش خاصی وجود دارد که در این بخش با مهمترین شکل و نوع زدن رژگونه برای صورت هایی با فرم های مختلف آشنا می شوید. هر فرم صورتی که دارید برای زدن رژگونه بهتر است گونه های خود را به سمت داخل دهان بکشید تا نتیجه بهتر شود.صورت خود را برای آرایش تقسیم بندی کنید تا هیچ کدام از بخش های آرایش شما در زیبایی بخش دیگر تداخل ایجاد نکند.
رژ گونه فرم صورت:

کشیده
رنگ را به صورت دایره‌ای روی گردی گونه یا فقط در بالای آن بزنید. اگر رژ گونه براق دارید، دقت کنید که درخشندگی باید در بالاترین قسمت استخوان گونه باشد تا آن را بالاتر نشان دهد.

مربعی
در مقابل زاویه فک، درست زیر استخوان گونه، رژگونه را به صورت دایره‌ای و با حرکات رفت و برگشتی بزنید و آن را محو کنید. این کار باعث می‌شود که تمرکز به جای فک به سمت پهنای اطراف گونه باشد.

گرد
رنگ را به صورت مورب، از گوشه دهان یا قسمت گوش بکشید، شبیه به یک لبخند دائمی و آن را محو کنید تا به این قسمت برجستگی بیشتری بدهید. دنو می‌گوید، مهمترین مساله این است که رژ گونه مات انتخاب کنید: «درخشندگی باعث می‌شود صورت گرد، گردتر به نظر برسد.»

 

منبع:

مجله اینترنتی جدیدترین

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *