هنگام گرفتگی چاه با دستمال توالت چه اقداماتی باید انجام داد؟

دستمال توالت های موجود در سرویس بهداشتی ها از بافت نرمی برخودارند و اکثرا افراد تصور میکنند که با انداختن آن ها در چاه، ممکن نیست گرفتگی چاه با دستمال توالت رخ دهد. دراین مقاله می خواهیم در مورد این موضوع و راه های برطرف کردن آن صحبت کنیم.

البته اگر مایل هستید به طور کامل تری در مورد این مطلب مطالعه کنید می توانید به سایت لوله بازکنی برچسب مراجعه کرده و مقاله گرفتگی توالت با دستمال کاغذی را مطالعه کنید.

گرفتگی چاه با دستمال توالت چگونه رخ می دهد؟

معمولا هنگامی که یک دستمال کاغذی یا دستمال توالت را درون چاه توالت می اندازیم این دستمال در هنگام جذب آب سنگین شده و به ته سیفون می چسبد و بعد از آن دیگر ذرات را به خود جذب می کند و باعث ایجاد یک توده می شود که به صورت تدریجی راه سیفون را می بندد، و مانع از عبور آب می شود در این هنگام گرفتگی چاه با دستمال توالت اتفاق می افتد.

گرفتگی چاه با دستمال توالت

در ادامه به راههای برطرف کردن گرفتگی چاه با دستمال توالت اشاره می کنیم ولی یکی از راه های مطمئن و ساده برای این کار این است که به سایت لوله بازکنی برچسب مراجعه کنید و ازخدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی آن در سراسر تهران استفاده کنید. فقط کافی است که پس از ورود به سایت برچسب، نام محل زندگی خود در تهران را جستجو کنید تا به شماره تماس نزدیکترین لوله بازکن به خودتان دسترسی پیدا کنید.

باز کردن گرفتگی چاه با دستمال توالت به وسیله فنر لوله بازکنی

فنر لوله بازکنی دستی یکی از راه های مطمئن و اصولی برای باز کردن گرفتگی چاه با دستمال توالت است که برای این کار کافی است که فنر لوله بازکن دستی را وارد چاه کرده و با چرخاندن فنر گرفتگی را برطرف کنید.

البته آموزش فنر زدن لوله توالت را هم می توانید در سایت های لوله بازکنی مثل سایت برچسب مطالعه کنید و از آن استفاده کیند.

باز کردن گرفتگی چاه با دستمال کاغذی به وسیله آب جوش و مواد شوینده

شما خیلی ساده می توانید با استفاده از آب جوش و مقداری پودر ماشین لباسشویی، یا مایع ظرفشویی که داخل می ریزید، گرفتگی چاه با دستمال توالت را برطرف کنید.

اگر مایل نبودید که خودتان این کار را انجام دهید کافی است به سایت لوله بازکنی برچسب مراجعه کنید و از خدمات لوله بازکنی در شرق تهران، شمال، جنوب یا دیگر مناطق به صورت فوری، تضمینی و شبانه روزی استفاده کنید.

استفاده از آب جوش و مواد شوینده باعث می شود تا گرفتگی مقداری حالت خمیری و لزج پیدا کند و به سادگی از سیفون و لوله های چاه عبور کند.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *