سیفون فاضلاب چیست؟

سیفون فاضلاب یکی از اجزای اصلی سیستم لوله کشی فاضلاب ساختمان است که معمولا در آشپزخانه ها و سرویس های بهداشتی و حمام ها از آن استفاده می شود.

ما در این مقاله می خواهیم در مورد انواع سیفون فاضلاب صحبت کنیم و شما را بیشتر با آنها و طرز کار آنها آشنا کنیم.

یکی از مشکلات تمام سیفون ها این است که دچار گرفتگی می شوند، در این صورت می توانید به سایت برچسب مراجعه کنید. لوله بازکن برچسب در سراسر تهران برای شما خدمات لوله بازکنی ارائه میدهد. به این صورت که با جستجوی نام محل زندگی خود در این سایت می توانید نزدیکترین لوله بازکن به خودتان را پیدا کنید. مثل سرویس لوله بازکنی در پونک، اختیاریه و تمامی مناطق تهران.

نحوه کار سیفون فاضلاب

نحوه عملکرد سیفون فاضلاب در تمامی سیفون ها به این شکل است که وقتی آب فلاش تانک وارد سیفون می شود فضولات و آب قبلی سیفون به سمت بالا می آیند و از لبه ی خروجی سیفون به سمت لوله اصلی سرازیر می شود به این صورت آب تمیز جای آب کثیف و فضولات را می گیرد.

همانطور که در بالا اشاره کردیم سیفون فاضلاب قسمتی از لوله کشی است که بیشتر دچار گرفتگی می شود لذا در هنگامی که این سیفون ها دچار گرفتگی شد و شما در تهران باشید می توانید به سایت لوله بازکن برچسب مراجعه کنید و از خدمات لوله بازکنی در تمام ۲۴ ساعت شبانه روز استفاده کنید.

انواع سیفون فاضلاب

سیفون های فاضلاب دستشویی معمولا به دو صورت s و p هستند. به سیفون پی سیفون شتر گلو هم می گویند که البته سرعت جریان آب در آن کمتر است ولی از نوع اس خیلی بهتر و پر کاربردتر است .
سیفون فاضلاب نوع s به علت پیچ وخم خیلی زیادی که دارند زود به زود دچار گرفتگی می شوند ولی سیفون نوع p این مشکل را دارا نمی باشد لذا بهتر است از این سیفون ها استفاده کنید.

سیفون فاضلاب نوع پی

مراقب باشید که دستمال کاغذی یا شیئی دیگر داخل سیفون فاضلاب منزل شما گیر نکند چرا که به مرور زمان باعث میشود تا در سیفون فاضلاب گرفتگی ایجاد شود در این صورت مراجعه به سایت برچسب می تواند مشکل شما را حل کند با مراجعه به لوله بازکنی شرق تهران و یا دیگر مناطق تهران در سرتاسر تهران میتوانید از بهترین لوله بازکن ها در نزدیکی منزل خود استفاده کنید.

حتما بعد از استفاده از سرویس بهداشتی از فلاش تانک استفاده کنید چرا که باعث می شود کثیفی های داخل سیفون شسته شده و از بوی بد در امان باشید.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *