راهنمای خرید مطمئن کولر گازی و ارائه ی بهترین خدمات پس از فروش کولرگازی پنجره‌ای

عوامل متعدی موجود است که می‌تواند شمارا مجبور به تقبل هزینه تعمیر کولرگازی پنجره‌ای کند .
کولرگازی روشن نشود
وجود رطوبت در سیکل سرمایش
موتور فن روشن است ولی کمپرسور به رویکرد نمی‌افتد
و بسیاری عوامل دیگر
در برخورد با این‌گونه مشکلات , به یاد داشته باشید که حتماً تعمیر کولرگازی پنجره‌ای خویش را به تعمیرکاران حرفه‌ای بسپارید . تهران سرویس‌کار با تیمی دوره‌دیده و کارشناس فراهم اعزام تعمیرکار کولرگازی به محل شما و رفع نقص در سریع‌ترین زمان احتمالا .
شما با داشتن یک داکت اسپلیت قابلیت و امکان تهویه چند دور و اطراف جهت سرمایش و گرمایش را خواهید داشت . استفاده از داکت اسپلیت موجب صرفه‌جویی قابل‌ملاحظه در مصرف برق و گاز نسبت به بقیه سیستم‌ها خواهد شد .

سرویس , نصب , بازدید , عیب‌یابی و تعمیر انواع کولرهای گازی , اسپلیت , داکت اسپلیت و … به وسیله کادری کارشناس و کاردان در اسرع وقت با ضمانت کاری در سراسر تهران .

تعمیر داکت اسپلیت

مرکز تعمیر داکت اسپلیت تهران سرویس‌کار با همیاری اشخاص کارشناس در این باره و برگزاری دوره‌های تخصصی شناخت با داکت اسپلیت توانسته تعمیرکاران متخصصی را آموزش داده که کارشان تعمیر کولرگازی و داکت اسپلیت است . نصاب کولر گازی تهران

چگونه کمپرسو کولرگازی خود را تعویض کنیم

سرویس و تعمیر داکت اسپیلت

سرویس دوره‌ای داکت اسپلیت مضاعف اضطراری و دارای اهمیت است . با دقت به این که داکت اسپلیت در محیط خارج و در معرض گردوخاک و آلودگی هوا جای دارد , به‌مرورزمان منافذ هوا دستگاه گرفته و آلوده میگردد . قطعاً کثیفی به‌وجود آمده سبب ساز کاهش راندمان داکت اسپلیت و ارتقاء مصرف برق آن خواهد شد . لذا جهت دوری از افزایش مصرف برق و آسیب دیدن داکت اسپلیت , خوبتر است گذشته از شروع فصل گرما سرویس‌های دورهای انجام بگیرد .

شارژ گاز داکت اسپلیت

شارژ گاز داکت اسپلیت معمولاً تخت‌گاز R22 انجام خواهد شد . اما در داکت اسپلیت های نو گاز R410A هم مورداستفاده قرار میگیرد . این دسته گاز دوستدار محیط‌زیست هم می باشد . سرویس‌کاران تهران سرویس‌کار با تخصص و علم کافی تمام کارها مرتبط با شارژ گاز داکت اسپلیت را به‌صورت تخصصی و فن و با تضمین تعمیر انجام خواهند بخشید .

نصب و جابه جایی داکت اسپلیت

داکت اسپلیت یکی شایسته ترین و برگزیدگان دستگاه‌های تهویه مطبوع هوا در اکثری از بخش ها عالم به حساب می آید . طی ده اخیر استفاده از داکت اسپلیت در کشور‌ایران هم بسیار متداول شده‌است . یک کدام از دلایل این فرمان تهویه مطبوع خوب داکت اسپلیت و قابلیت و امکان نصب و جابجایی آن در ساختمان مسکونی و غیرمسکونی تعبیه میباشد . البته فراموش نکنید که نصب و جابجایی داکت اسپلیت به همین آسانی نیست . شما برای نصب و جابجایی آن به لوله‌کشی و کانال‌کشی نیاز پیدا خواهید کرد . به همین علت نصب و جابجایی داکت اسپلیت کار نیازمند تیمی کارشناس جهت اجرا و راه اندازی است . ما برای نصب و جابجایی داکت اسپلیت تهران سرویس‌کار را به شما معرفی می کنیم

زمانی در یک ساختمان و واحد آپارتمانی در فصل‌زمستان فن کویل باد گرم نمی‌زند و سرد میگردد دلایل گوناگون و متنوعی داراست که در تحت به بعضا از آن ها اشاره‌شده :

• انواع در سیستم مولد گرما
• اشکال در لوله‌ها و سیستم انتقال گرما به فن کویل
• انواع در هوای حبس شده باطن کویل
• انواع در رسوب‌های مانده در داخل کویل
• عدم دمش و کار مطلوب فن
مطمئن باشید تعمیر رشته کویل کاری زیاد تخصصی است و بایستی به دست تعمیرکاران و متخصصین تأسیساتی صورت پذیرد .

سرویس فن کویل

متأسفانه عده‌ای از مصرف‌کنندگان رشته کویل نمی‌دانند که‌این دستگاه مثل کولرهای گازی و داکت اسپلیت ها نیاز به خدمت دوره‌ای دارا هستند . خدمت رشته کویل ها کاری کم‌هزینه البته پربازده میباشد . شما با انجام خدمت رشته کویل خویش به‌صورت دوره‌ای , میتوانید مصرف برق دستگاه را کسر کرده و بازدهی دستگاه را ارتقاء دهید . خدمت رشته کویل ها منجر می شود که از تولید خسارات سنگین وزن به دستگاه پرهیز شود .

تعمیر کولرگازی پنجره‌ای آموزش گام به گام روشن کردن پکیج دیواری بوتان

لوله کشی توکار کولرگازی

لوله های کولرگازی یا این که اصطلاحاً لوله مسی کولرگازی که پنل داخلی را به پنل خارجی رابطه میدهد به عارضه ها فنی زیاد با اهمیت بوده و وجود ذره‌ای رطوبت و گردوغبار در آن درهنگام نصب کولرگازی , کلیه سیکل سوزوسرما سازی اسپیلت را مختل کرده و آن‌گاه مدتی استفاده از هزینه سنگین وزن تعمیراتی اعم از تعویض کمپرسور را متحمل مصرف کننده خواهد کرد . به همین منظور این کار می بایست طبق استاندارهای روز جهان انجام گرفته و در حالتی که ایراد یا این که کم کاری در نصب لوله های توکار کولرگازی ساخت شود , به دلیل این که این لوله ها تا زمان به کارگیری مشتری که معمولاً پس از سکونت بدون نقص رخداد میافتد مورد استفاده قرار نمی‌گیرد برای ترمیم آن بایستی تمام مسیر که بخش بخش اعظمی از آن در درون خانه است کنده‌شده و عیب یابی شود . که‌این کار به هیچ وجه عملی نبوده و قابل انجام نیست پس شایسته ترین روش برای خودداری از این اتفاقات و هزینه‌های سنگینی انجام کار به طور کاملاً اصولی و منطقی به وسیله متخصصان این فن میباشد .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *