چگونه می توان نگهداری و سرویس کولر گازی را به درستی و با دقت انجام داد؟

من اینطور شروع می‌کنم که شما به چه عاملی به عنوان مثال ” از کولر گازی استفاده میکنید؟ او‌لین جوابی کسی که می‌تواند به آن تفکر نماید , این است که برای این که سرمای خیر و خوبی دارااست و از آن لذت میبریم! آری این پاسخ حتما ” برای شما نیز تدایی شده , و توده ای نیز پیرو تیتر می‌نمایند که هوای منزه رو نفس می‌کشیم , هوا مطبوع است و غیره …

سرویس کولر گازی یعنی چه ؟

سرویس کولر شامل چه کارهایی میشود؟ یک کولرگازی برای کار کردن به چه چیزهایی نیاز دارد؟ در جهانی با این سرعت ترقی تکنولوژی که ما در آن معاش می‌کنیم به لوازمی نیاز داریم تا به ما یاری دهد خوب تر و راحت تر باشیم . کلیه وسایلی که ما در زندگی خویش بکار می بریم نیاز به رسیدگی و حفظ دارااست .

آری تمامی مسائلی که تیتر شد صراحت دارد اما همین کولرگازی با همگی مزایایی که داراست تا هنگامی است که منزه و عیب و ایرادی نداشته باشد , شادی بخش است! کولر گازی از هر نوعی که باشه ( دیواری , داکت , سقفی , ایستاده , زمینی و… ) بجهت این که هوا درآن گردش داردذرات آویزان وآلودگیهای هوا درپنل یا این که کندانسور توده میشود و در گردش هوااختلال به وجود می آورد و نیاز داره که هر سال ویا هر شش ماه یک باربسته به حوزه‌ , نیاز به خدمت داراست .

چگونه می توان نگهداری و سرویس کولر گازی را به درستی و با دقت انجام داد؟

فرایند سرویس و نگهداری چیست ؟

زمانی شما یک کولر گازی رو برای خانه یا این که محل کارتن تهیه و تنظیم و نصب می کنید حتما ” برای اولین دفعه کارت ضمانت را مطالعه می‌کنید در صورتی توجه کرده باشید به یک نکته خیلی اصلی در آن اشاره شده که کلیه ما خیلی معمولی از آن میگذریم یا این که این که یادمان میرود!نکته چیست؟

سرویس شامل :

شستشوی بدون نقص اواپراتور ( پنل , یونیت داخلی ) بازدید حوضچه در این ( تمیز کاری بی نقص آن به همراه مسیر تخلیه در‌این ) شستشوی بی نقص کندانسور ( یونیت خارجی ) شستشوی یونیت داخلی به یکسری روش انجام میشود که بهترین وضعیت آن مفتوح کردن کل یونیت و تمیزکاری آن می باشد , در مواقعی که دستگاه دوچندان آلوده و کثیف نباشد از روشهای دیگری هم میتوان به کار گیری کرد ( در مواقعی چشم شده که همیاران با به کار گیری از یک مسواک ویکی دو استکان آب , مبادرت به شست و رفت پنل مینمایند که‌این کار اصولی نیست . و شایسته ترین منش برای سشتشوی کندانسور به کارگیری از دستگاه فشار آب ( واتر جت ) هست , آن نیز بوسیله تکنیسین بایستی صورت بپذیرد تا آب به قسمتهای برقی نفوظ نکند .

بعداز این‌که دستگاه شما سرویس شد خودتان متوجه این زمینه خواهید شد که هوای بهتری را تنفس کرده و مصرف برق نیزکمتراز گذشته خواهد بود , ضمنا طول عمر دستگاه هم بیشتر شده و ضمانت کمپرسورتان نیز تضمین شده‌است .

در سرویس کولرگازی باید نکات زیر حتما صورت بپذیرد :

۱ – شتشوی پنل داخلی

۲ – شتشوی پنل خارجی

۳ – تست آمپر دستگاه

۴ – تست اندازه گاز

۵ – انجام شارژ گاز کولر گازی در صورت نیاز

شارژ گاز کولر گازی یک کدام از مواقعی میباشد که در خدمت سالیانه فراوان اهمیت داراست . با شارژ گاز در مصرف برق صرفه جویی خواهید کرد و بازده دستگاه خویش را بالا خواهید موفقیت .

سرویس کولر های گازی

در اصل سرویس کولر های گازی به چندین بخش تقسیم میشود که ما درین مقاله همت داریم به طور بدون نقص انرا برای شما تشریح کنیم . سرویس کولر گازی مشهد

چگونه می توان نگهداری و سرویس کولر گازی را به درستی و با دقت انجام داد؟

نظافت و شستشوی دستگاه در سرویس کولر گازی :

کولرهای گازی در تماس بدون واسطه با گرد وغبار و الودگی می‌باشند و به دلیل رعایت اصول بهداشتی , بالا بردن قدمت موءثر دستگاه , کاهش میزان مصرف برق , فایده وری بیشتر نیاز به خدمت شستشو دارا‌هستند که سرویسکاران با قیمت خوب , خدمت کولرگازی را برای شما بصرفه نموده است

۱ . رعایت اصول بهداشتی

همگی می دانیم که ویروس ها والودگی های بخش اعظمی در هوا متفرق اند و زیرا کولر های گازی هوای محیط را به درون خویش مکیده و بعداز کاهش دادن دما ان را مجدد به خارج پرتاب می‌نمایند پس به دلیل پیشگیری و جلو گیری از انتقال الودگی واجب است که به طور زمان ای دستگاه های کولر گازی خویش را خدمت و تمیز کاری کنیم .

کولرهای گازی بجهت این‌که هوای محیط را به درون مکیده و پس از کاهش دادن دما ان را مجدد به خارج پرتاب مینمایند ویروس ها و الودگی های اکثری در هوا دور از هم مینمایند که شما می‌توانید با سرویس کولرگازی خویش به طور عصر ایی و منظم اصول بهداشتی را رعایت نمائید

۲ . بالا بردن عمر مفید دستگاه

( با سرویس کولرگازی می توانید عمر مفید دستگاه خویش را بالا ببرید ) برند های معروف کولرگازی درایران

همان گونه که در صدر توضیح دادیم کولرهای گازی به دلیل تماس بدون واسطه با گرد وغبار میزان قابل توجهی از انرا جذب خویش می کنند و این فرمان سبب میشود که منافذ محل ورود دستگاه از شرایط معمولی خویش بیرون شده و مبتلا گرفتگی منافذ از گرد و غبار گردد پس موتور می بایست با توان بیشتری کار نماید تا بتواند همرفت هوا را تولید نماید که‌این دستور منجر فشار بسیار به موتور های کولر گازی می گردد وعمر اثر گذار دستگاه شما‌را کاهش میدهند و چه بسا می‌توانند باعث به سوختن کمپرسور یا این که بلور پنل داخلی شما شوند .

۳ . کاهش میزان مصرف برق

با دقت بدین این‌که ما هرچه بیشتر به خدمت کولر گازی خویش و شستشو و تمیز کاری ان اهمیت دهیم فشار کمتری به دستگاه امده و در فیض میزان مصرف برق دستگاه کاهش پیدا می‌نماید .

( میتوان با سرویس کولرگازی خویش و شستشو و تمیزکاری زمان ایی و منظم فشار کمتری به دستگاه اورد و در سود میزان مصرف برق دستگاه را کاهش اعطا کرد )

۴ . سود وری بیشتر

– در حالتی‌که که خدمت کولرگازی خویش را به طور مداوم انجام دهید دستگاه شما مدام منزه بوده و خللی در کار دستگاه نیست و در سود مدام با بیشترین بازده ( پرتاب باد میزان سرمایش/گرمایش ) به کار خویش ادامه می دهد . چه عواملی باعث ابریزی کولرگازی اسپلیت میشود؟

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *