راهنمای رفع نم بدون تخریب سقف یا دیوار با بهترین کیفیت کار و معرفی بهترین روش های جلوگیری از آن

نم زدن دیوار خود را به صورت لکه بر روی گچ دیوار نشان می‌دهد و درصورت اهمیت ندان به‌این موضوع دچار کپک می شود . نم زدن دیوارها علت های مختلفی داراست که برای تعمیر و رفع نم می بایست به دلیل نم گرفتگی دیوار و همچین میزان پیشرفت نم اعتنا نمود .

رفع نم بدون تخریب سقف یا دیوار

از بخش اعظم دلایل تولید نم و رطوبت آب باران میباشد که باوجوداین میزان نم گرفتگی سقف و یا این که دیوار آن قدر دوچندان نیست که نیاز به تخریب دیوار داشته باشد . بصورت کلی برای نم گیری دیوار و تعمیرات آن بایستی میزان نم گرفتی را در لحاظ گرفت تا در صورت قابلیت و امکان از تخریب دیواره اجتناب شود .

نم گرفتگی های شدید دیواره وقتی واقعه می افتد که لوله در پایین دیوار دچار ترکیدگی شده باشد که بااین حال می بایست بعد از تشخیص پارگی لوله مبادرت به قطع آب ساختمان نمود و با کمک یک لوله کش حرفه ای محل ظریف ترکیدگی با دستگاه تشخیص داده شود و هرچه زودتر پس از تخریب جزو دیوار اقدام به تعمیر لوله و بعد از آن رفع نم و رطوبت دیوار نمود .

 رفع نم بدون تخریب سقف یا دیوار لوله بازکنی نیاوران شمال شبانه روزی نشت یابی و تشخیص ترکیدگی لوله جانباز مشهد

نم گرفتگی سقف به علت خرابی ایزوگام

از سایر عارضه ها نم دادن سقف , خرابی در عایق کاری پشت بام می‌باشد که در هنگام بارش نمی تواند بخوبی از ساختمان در قبال نفوذ آب خودداری نمیاد . برای رفع نم و رطوبت سقف بدون نیاز به تخریب ابتدا بایستی میزان نم گرفتگی معین شود . نم گرفتگی سقف ساختمان باعث می شود که گچ سقف به زرد درآید . بعداز تعمیرات سقف فورا بایستی خرابی ایزوگام هم برطرف شود تا از نم گرفتگی مجدد ی ساختمان پرهیز شود .

نم گرفتگی ساختمان به علت قدیمی بودن سیستم لوله کشی

لوله های دیرین به کار رفته در ساختمان هرمورد یکی بعداز دیگری مبتلا ترکیدگی می‌شوند که در این‌حالت تعمیرات لوله های فرسوده گذشته از رفع نم دیوار در حق تقدم خواهد بود . برای تعمیرات لوله ممکن است بخش های متفاوت ساختمان نیاز به تخریب داشته باشد که در‌این حالت بعداز تعمیرات لوله های فرسوده بایستی اقدام به رفع نم و رطوبت ساختمان نمود .

یکی‌از مشکلاتی که بخش اعظمی از ساختمان ها با آن روبه رو هستند رطوبت و نم کشیدن دیوارهای منزل است . این مشکل در طی مدت زمان طولانی می‌تواند سبب تخریب جزء دیوار و یا این که سقف منزل شود .

آرامش مهم ترین نکته ای است که هر خانواده ای توقع آن را داراست . یکی‌از مهم‌ترین نکته های وصال بدین ادب منزل ای آهسته و راحت است . برای این‌که منزل زیبا و سالمی داشته باشید که بتوانید در آن با آرامش زندگی نمائید می بایست نکات دوچندان متعددی را مورد‌علاقه داشته باشید به این دلیل که مشکلات زیاد متعددی در کمین منزل شما است .

 رفع نم بدون تخریب سقف یا دیوار

یکی این مشکلات نم کشیدن دیوارها و به مرور تخریب شدن آنان است . یکی‌از مهم‌ترین دلایلی که می‌تواند منجر پیدایش این اختلال شود رطوبت منزل ها است . بهترین راه هم کم کردن میزان این رطوبت است . در بعضا از منزل ها از وسیله های افزایش رطوبت استفاده می شود که خوب تر است میزان کمتری از این وسیله استفاده شود . یکی دیگر از راه های کاهش رطوبت باز کردن پنجره ها است که باعث می شود تا رطوبت منزل بیرون شود .

در هنگام شستن دیوارها مواظب باشید از آب متعددی استفاده نکنید . بعضا از خانواده ها برای این‌که دیواری تمیزتر داشته باشند در زمان های کوتاه دیوار منزل را می شویند و همینطور استفاده از ماده شوینده برای تعداد دفعات دوچندان میتواند سبب ساز این نقص‌ وهمچنین از بین رفتن رنگ دیوار شود . چاه بازکنی خیابان شهدا گرگان شبانه روزی

یکی‌از مواقعی که می بایست به آن توجه نمایید لکه های آب است . بخی مواقع دیوارهای منزل شرایط نخستین خودش را از دست میدهد . این می‌تواند علامتی از وجود نشتی آب در پشت دیوارها باشد . به محض این‌که این لکه ها را دیدید سریعا برای حل این مشکل مبادرت فرمائید .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *