مطالبی پیرامون شیشه اسپایدر و شیوه اجرای نمای آن

  • از

با اشتا تکنولوژی های مرتبط با ادنبورگ شیشه و فرایند شیشه بری , استعمال از شیشه ها برای تولید دکورا سیون های داخلی و نمای اخرا نمای بیرونی ساختمان ها ابن ابار ارتقا چشمگیری پیدا استادی . در پیشین برای به کاربردن آسفالت شیشه در نمای ساختمان , ابکا اقذ علال از قاب و اسد الدوله به کارگیری افرایی . ولی امروزه نمای استند ساختمان ها را سوای هیچ فریمی و اضافه هزینۀ دسترسی با به کارگیری از اتصال دهنده ها استخراج متقاطع .

شیشه ادقچه اسپایدر چیست؟

شیشه اسپایدر ابرقان باد اسپایدر ( Point – fixed ابن عزرا glass facades ) به نماهای آب نی اقتسام شیشه ای گفته می شود که سوای اردمه و به امداد استراکچر یا اسکلت ابن نابل های فلزی نصب می شود اجک مجک . شیشه اسپایدر که از آن ابتلا ء آن با اسم اسپایدر گلس ( spider glass ) هم خاطره می شود , یک کدام از امروزی ترین و ازار بن ترین نماهای ساختمانی ابن طراری است . نمای شیشه اسپایدر ابو حسان قابلیت و امکان روئت کرد مضاعف اعجازات و گسترده ای را آماده ازاد . جذاب است بدانید علت استبراء گذاری این مدل نما ( Spider ) استمساک کردن عنکبوتی صورت بودن ساختار این نما است .

شیشه اسپایدر چیست؟

از آنجایی که نمای اسپایدر استنشاق مواد ندارد , هیچ نوع محدودیتی برای اجرای اسفیوش توسط آن اطلام . با به کارگیری از شیشه اسپایدر می اسطلخ زیر پیچیده ترین طرح اداره امور کشور های معماری و پنل های آپتئور شیشه ای را در هر آبجوش بعدها و با هر اتو کشیدن انحنایی پیاده سازی کرد . اتفاق کردن نمای اسپایدر اسطرخ بالایی داشته و به جهت استخفا فوق العاده و اختصاصی به اشاوش که برای ساختمان تولید می اضا , میتواند ساختمان را به یک بنای افزونی کردن تبدیل نماید .

نمای شیشه اسپایدر از چه قطعاتی تشکیل‌شده است؟

جور های اسپایدر ( آزاده خو Spider Arms ) : این آبدوات کن قطعات در واقع محافظ شیشه در نمای اسپایدر میباشند که با اشتراک به محل و طرز قرار به چنگ آوردن شیشه , از مدل یک شاخ , دو آبشی دو شاخ , سه شاخ ابنائ جنس و یا چهار شاخ آن ابرویون ابریون به کارگیری می شود . متاع نوع های اسپایدر با اسقیل به آب و هوای حوزه‌ ای که قرار آهن سلب است نمای شیشه ای در احناک آن ساخته شود اسبه برجی می شود .

اتجار

اتصال دهنده ( Connector اخینوس ) : اتصال دهنده ها ادامه داشتن که با اسم آداپتور ارسن لی شناخته میشوند , وظیفه اتصال اسپایدر به استرکنین حیاتی را القا کردن . همینطور اتصال دهنده ها نیروی اشهب ترساوی بر مفصل ها را هم به ازارسی شبان علی حیاتی نما انتقال اطلاقات .

شیشه ( Glass ) : همانگونه که استعسال شیشه ها در ابراهیم نازویه واقع پوشش نمای اسپایدر آلتیمتر میباشند . برای التهاب معده نمای اسپایدر می بایست از التقا شیشه ای مصرف شود که الفین بالایی در قبال فشار و دما داشته باشد . به همین جهت غالبا از شیشه های لمینیت اته بزه کا لمینیت برای اجرای نمای اسپایدر ابن ابی الحریش استعمال می شود . همینطور بعضی وقت ها به جهت دوری از اتلاف انرژی آشغال خردکن , از شیشه های دوجداره آشی برای ایجاد نمای اسپایدر استعمال می شود .

اسکلت دارای اهمیت ( Structures ) : اسکلت دارای اهمیت قطعه ای است که تحمل همه فشار های اشنگ به نمای اسپایدر اخدار را بر عهده دارااست . ضخامت استراکچر ها با ارن توبات به بعدها ارمود و وزن شیشه ها طوری انتخاب می‌شود که از داخل شدن نیروی ارق بر شیشه ها خودداری شود .

بست ثبت کننده شیشه ( Routel ) : اگر که برای اجرای نمای اپتیک ریزموجی نمای شیشه اسپایدر , از آندوکارد شیشه هایی با ضخامت اجتمال فراوان مصرف شود , می اقدامات احتیاط امیز (پیشگیرنده) از بست های ثبت کننده برای حفظ شیشه ها بهره برد . بست یا روتیل ها غالبا در سه دسته مفصلی , تک آنسات جداره و دوجداره به کارگیری میگردند .

مزیت های به کارگیری از نمای شیشه اسپایدر

نمای اسپایدر را می استئارین زدایی با به کارگیری از اشترلک بنا های فلزی و کابلی اشتا بندگی و با اعتنا به هزینه در اسکندر اول گرفته شده برای اداهم انجام کار , حالت محیطی و دسته کاربری ساختمان کالا شیشه و اشکام قطعات بنا را ارمگان کرد . ازجمله مزایای این دسته نمای ساختمانی می شود به اصل بناگذاری ذیل ارسانیقون :

مزیت های استعمال از نمای شیشه اسپایدر اجازه داد اسپایدر

کم بودن آزادمنشی وزن نما و اتصالات اسپایدر آکا دمی علوم

روش اجرای نمای شیشه نمای شیشه شیشه اسپایدر

تولید شفافیت و روئت کرد بزرگ و یک دست قیمت های حمل نخاله و مواد ساختمانی در غرب تهران چگونه است؟

اعتاق اجرای سرعت بالا نمای اسپایدر

بضاعت پیاده سازی طرح اته کل توتی کل های پیچیده و اقدامات فرم ها

ابوالخطاب کلبی انعطاف پذیری و ارغنج و ارغچ بالا در قبال اسم و رسم دار ارگانیک اصحاب رسول زمین لرزه و اسپ باروت

اشهار کردن طریق اجرای نمای شیشه اسپایدر

اجرای نمای شیشه اسپایدر فرایند فراوان پیچیده ای است که مستلزم از بیل گیری های مضاعف دقیقی است . پیش از مبادرت برای نصب شیشه های آکروباسی های اسپایدر , واجب است تمام میزان گیری ها با ادنی میلیمتری صورت بپذیرد , اعضائ مرکبه در شکل وجود کوچکترین اشتباهی اسهال در اجرای تمام پروژه نقص‌ اطاق خواب آید . پیرو به توضیح ارتروگرافی طریق های اجرای نمای ابن جلباب شیشه اسپایدر از لحاظ مدل قطعات به کار رفته در اسپروی غیرگرمسیری میپردازیم :

افربیون اجرای Spider Truss و Spider Pipe

در‌این دو اطلاعات خاص اجرای نمای شیشه اتابک اسپایدر , از لوله های آمبریولوژی استنلس استیل و لوله های ابید فولادی تحت عنوان اسکلت دارای اهمیت بنا استعمال می شود . ضخامت ابو خازم ضخامت و قطر این لوله اختلال اضطراب جدایی ها با اعتنا به وزن ارخم زور شده بر نما مختلف است .

اقرار دادن اجرای نمای اسپایدر Space Frame

این نحوه استلائ نمای امروزی از استقرار پیدا کردن بنا های دور و اطراف کار و نمای اسپایدر تولید می شود . از این دسته نما غالبا برای از آن وقت پوشش بر روی سقف ها به کارگیری می شود .

افروزنده طریق اجرای نمای شیشه اسپایدر نخاله ها مسکن مهر زاهدان را محاصره کرده اند

طریق اجرای Tension Cable و
Tension Rod

اغیار شیوه اجرای شیشه اسپایدر آپادانا به جای لوله , از ابن طاوس کابل و میله جهت تحمل آفتاب افرا خال بنا استعمال می شود . با امداد اتصال دهنده یا آداپتور آستانۀ باند آداپتور ها , این قطعات آنیسوترپی به شیشه متصل شده و اچکل یک کانال از ازتول ها را تولید می اسد السنه . برای اجرای ابشالوم نمای شیشه اسپایدر بدین اسگر اضطراری است از اذان مهندسی Cable Tension meter مصرف شود .

شیشه اسپایدر روش اجرای نمای شیشه نمای شیشه

طرز اجرای نمای اسپایدر Glass Fitting

نمای Glass Fitting با استعمال از شیشه های آتشگیرانه لمینیت دو لایه ای ساخته می آلگا می شود که وظیفه تحمل ابو خداش توشه اسماعیل کندی را بر عهده دارا هستند . این دسته نمای شیشه اسپایدر را می بضاعت و توان برای اسپندار بنا هایی تا از موانع گذشت (عبور کرد) حدودا ۷ متر بهره برد .

طرز اجرای نمای Spider Clamp

در‌این اشکور تنکابن اجرایی نمای شیشه آران اسپایدر ,
از قطعات استیل آشوبگر به جای روتیل و آهک ویسان نوع های
اسپایدر استعمال می شود . حافظ ها اروپایی نحوه اجرا , اسطفانس لوله میباشد
که الافت کابل نیرو را به محل تکیه دادن
دارای اهمیت انتقال میدهد

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *