برخی از کارها مهم دفتر معاونت خدمات شهری و مدیریت پسماندهای ساختمانی و عمرانی چیست؟

محل کار معاونت مکانیزاسیون خدمات شهری سازمان مدیریت پسماند در خیابان شوش واقع شده‌است .

اهم کار های این دفتر کار عبارت است از :

حمل آشغال از پایانه های یازده گانه انتقال میانی به مجتمع پردازش و دفع آرادکوه
تامین خودروهای خدمات شهری ما یحتاج بخش ها و ارگانهای تابعه شهرداری تهران با توجهش به تجهیزات جان دار
انجام پروژه های عمرانی
تامین ادوات و امکانات مایحتاج ستادهای برف روبی

یکی سیستم های گردآوری پسماند مرسوم در عالم سیستم جمع آوری با ظروف اثبات می‌باشد که خویش مشتمل بر بارگیری مکانیکی وبارگیری دستی است که مسلما ( استفاده ازسیستم مکانیزه ( بارگیری مکانیکی و استقرار مخازن ) علاوه برکاهش مخاطرات بهداشتی موجب منفعت وری وراندمان بیشتر کار می‌شود . از انتهای سال ۱۳۸۳ بمنظور ارتقای جمع آوری پسماندهای خانگی با استفاده از این سیستم در شهر تهران اجرا شوید .

در خرداد سال ۱۳۸۹ طبق امر معاونت خدمات شهری و به خواسته نیل به هدف ها طرح مکانیزاسیون خدمات شهری و ارتقای کیفی وبهبود محیط زیست شهری , توسعه پایدار و با صرفه سازی سیستم های جمع آوری موادزاید جامد قابل بازیافت وسایر پسماندهای کم آب و غیر ارگانیگ و تطبیق آن با روشهای نوین مدیریت شهری در مورد تجمیع پیمانکاران مکانیزه خدمات شهری و پیمانکاران بازیافت و درراستای انجام هرچه درست ترتفکیک پسماند وبا دقت به موفقیت طرح مکانیزاسیون جمع آوری پسماندها کم آب در عمده کشورهای توسعه یافته ( طرح تلفیق سیستم تفکیک در مبدا به روش روان و سیستم مکانیزه جمع آوری با استقرار مخازن ) با انگیزه تجمیع پیمانکاران تهیه و تنظیم و تدوین کردن شوید و به خواسته تسهیل در شرکت کردن بیشتر شهروندان در تفکیک و جداسازی پسماندهای خشک از خیس , طرح ریزی نصب و استقرار مخازن در امر کار اداره مدیریت پسماند و بخش ها ۲۲ گانه قرار گرفت .

بخش اعظم عمل های محل کار مدیر مکانیزاسیون خدمات شهری ( واحد تمیزکاری و پاکیزه سازی ) اداره مدیریت پسماند عبارتند است :

۱ – انجام عملیات ریزمتره نواحی ۱۲۳ گانه تهران با نظر تغییرات احجام انجام یافته در حوزه های شهرسازی , عمرانی , ترافیک و خدمات شهری و آپدیت رسانی احجام خدمات شهری نواحی و بخشها به تفکیک به جهت اصلاح چک همت پیمانکاران در نواحی شهر تهران . آیا نظارت سازمان مدیریت پسماند تنها بر حمل بار نخاله در ترددهای برون شهری‌ است تا شهری ؟

۲ – انجام عملیات روزمره بازدید و سرکشی بصورت تصادفی از موقعیت گزینه های خدمات شهری در نواحی یک ناحیه به وسیله کارشناسان و ناظرین خوب ستاد به عنوان پیام ۳۵ – ۲ و تصویربرداری از نقاط ضعف و قوت کارکرد دست اندرکاران اجرایی خدمات شهری حیطه و نوع بندی و ارسالی گزارشات بصورت بولتن مستند به شهرداران با شخصیت بخش ها به جهت رفع نقاط ضعف کارایی نواحی .

۳ – بکارگیری ناظرین خوب ستاد در نواحی بخش ها همجوار جهت بررسی نوع کارایی گزینه های خدمات شهری بخش ها و نواحی با دقت به حالت فرهنگی و جغرافیایی آن‌ها و رعایت این‌که هر ناظر حداکثر نظارت ۵ حیطه را برعهده داشته باشد .

۴ – انجام تغییر‌و تحول نظام نامه قراردادها با رعایت شیوه نو انجام درست مکانیزاسیون عملیات خدمات شهری در نواحی شهر تهران .

۵ – بستر سازی واجب به جهت سکو بندی پیمانکاران و انجام پروسه مناقصه و جذب پیمانکاران نو دارای شرایط با رعایت احجام و ریزمتره ها و گزینش تحلیل خودرو آلات و نیروی انسانی براساس آن ها در نواحی

  حمل نخاله

دفتر کار مدیریت پسماندهای ساختمانی و عمرانی ( مپسا ) :

با انگیزه در اختیار گرفتن و تایید صادر شدن مجوزهای اضطراری جهت سوق‌دهی وسایل نقلیه به خواسته حمل و دفع پسماندهای ساختمانی , عمرانی و صنعتی با همیاری دفتر ها الکترونیک بخشها ۲۲گانه و همینطور ارزیابی عالیه برجلوگیری از هر مدل تخلفات در هر تراز از عملیات خاکبرداری , بارگیری , حمل و تخلیه خاک و نخاله ساخت و در درحال حاضر انجام وظیفه میباشد .

هدف ها مدیر پسماند ساختمانی و عمرانی مشتمل بر :

فایده گیری از حرفه آوری نوین , تغییر‌و تحول سیستم اجرایی به نظارتی , هدف ها محیط زیستی و آگهی و یادگرفتن شهروندی
کاهش تولید پسماندهای ساختمانی و عمرانی
جمـع آوری و حمـل پسماندهای ساختمانی و عمرانی
پردازش پسماندهای عمرانی و ساختمانی

اهـم فعالیتهای کنترلی ( واحد اجرایی و هماهنگی کارها نواحی ) این محل کار عبارتست از :

در اختیار گرفتن مبادی محل ورود و خروجی شهر
در دست گرفتن مبادی بارگیری و تخلیه ( مبدا و مقصد )
در اختیار گرفتن و محاسبه بر عملیات خاکبرداری , بارگیری , حمل و دفع
برخورد با تخلفات پیمانکاران و کامیون داران
در اختیار گرفتن تطهیر محورهای زیر پوشش که از روش بخشها ۲۲گانه صورت می پذیرد .
هماهنگی و بررسی بر تامین خاک و ترکیب درخواست کنندگان

همت سیستم دفتر ها الکترونیک :

ثبت قرارداد صاحب و مالک و پیمانکار در دفترها خدمات الکترونیک
محاسبه حجم خاک حاصل از گودبرداری و تخریب و محاسبه عارضه ها پسماند ساختمانی
صادر شدن کارت تردد و صفحه مسیر و تمدید آن برای اتومبیل ها

سعی مدیریت پسماندهای عمرانی و ساختمانی :

امتیاز دهی و درجه بندی پیمانکاران شرکتی
مهیا نمودن قابلیت و امکان آنالیز عالیه از مبدا تا مقصد
بررسی با صرفه بر ماشین ها با استفاده از فناوری های تازه ( RFID & OCR Camera )
ثبت تخلف و محاسبه به وسیله امکانات نصب شده در اتومبیل های گشت
گزارشات مدیریتی و سطح های دسترسی برای یوزرها متفاوت

انواع دستگاه‌های بالابر جهت حمل مصالح ساختمانی و آشنایی با انواع جرثقیل

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *