سایت هایی که محتوای آن ها امور آموزشی و دولتی می باشد

فنی کارا

امروزه تکنولوژی پیشرفت کرده است و اکثر کار های مردم با استفاده از اینترنت انجام می شود. در همین راستا وب سایت ها و برنامه های مختلفی ساخته شده اند که مردم با استفاده از آن ها می توانند کارهای خود را انجام دهند. موضوعات داخل سایت ها بسیار با یکدیگر متفاوت است و تقریبا برای هر موضوعی که بخواهید می توانید یک سایت که درباره آن توضیح داده است را بیابید. همانطور که دامنه سایت ها متفاوت است، پسوند دامنه های آن ها نیز با یکدیگر فرق می کند.
فنی کارا

برخی سایت های آموزشی و سایت های دولتی نیز دارای پسوند دامنه مربوط به خود می باشند. موضوعانی که در این سایت ها مورد بحث و بررسی قرار می گیرد بسیار مختلف می باشد. مانند: سایت های کتابخانه های بزرگ در کشور های مختلف که در آن ها کتاب های الکترونیکی و آموزش های مجازی علوم مختلف در اختیار کاربران قرار می گیرد. سایت های دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی نیز در این گروه از وب سایت ها می گنجند. در برخی از سایت های آموزشی شما می توانید تیم های علمی مختلف ساخته و یا عضو یکی از آن ها شوید و به بحث و تبادل نظر درباره موضوعات مختلف با هم تیمی های خود بپردازید. سایت هایی نیز هستند که مقالات علمی خود را به اشتراک می گذارند تا کاربران آن ها بتوانند از این مقالات استفاده کنند.

پروفایل فنی کارا در وب سایت های دولتی و آموزشی

سایت فنی کارا گامی در زمینه اشتغال زایی برداشته است و برای افراد فنی کار کسب و کار مجازی ایجاد کرده است. همچنین مردمی که نیاز به خدمات فنی پیدا می کنند نیز می توانند با مراجعه به سایت و انتخاب سرویس مورد نظر خود مانند کلیدسازی، اجاره جرثقیل، لوله بازکنی و… را انتخاب نموده و سپس اقدام به تماس با نزدیک ترین فنی کار مربوط با آن سرویس نمایند. در ادامه لینک پروفایل فنی کارا در وب سایت های مختلف را می بینیم:

http://knsz.prz.edu.pl/forum/member.php?action=profile&uid=115228

http://ipi.tspu.edu.ru/user/bennie896011/

http://lib.akb.nis.edu.kz/user/bennie896011/ سایت هایی که آموزشی و دولتی هستند

http://ks.jiali.tw/userinfo.php?uid=3249100

http://www.inmethod.com/forum/user/profile/118620.page

https://setiweb.ssl.berkeley.edu/beta/team_display.php?teamid=110984

https://vue-forums.uit.tufts.edu/user/profile/680691.page

  فنی کارا و اشتغال زایی؛ معرفی در سایت الف

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *